sobota, 6 grudnia 2008

Pokonaj fobię społeczną - krok po kroku!



Witam serdecznie drodzy fobicy! 
OK, fobia społeczna fajna sprawa, było miło, ale czas jej powiedziec "NA RAZIE!!!". Na tym blogu będę tłumaczyć terapię Dr Thomasa A. Richardsa "Overcoming Social Anxiety: Step By Step" dostępną na stronie www.socialanxietyinstitute.org + opisywać zmiany jakie następują w naszym myśleniu, aż do pełnego wyleczenia. Trwa 20 tygodni i bez wątpienia, przy sumiennej pracy i PRAWDZIWEJ CHĘCI przełamania się jest w stanie rozwiązać nasze problemy. Jest to bez wątpienia najlepszy (i chyba jedyny) profesjonalny, kompleksowy materiał terapeutyczny, który możemy zrobić sami. Oczywiście zaczynając tę terapię nie rezygnujcie z innych form leczenia, wręcz przeciwnie, myślę, że kombinacja różnych metod jest najlepsza. 

KTO MA DOSYĆ FOBII I JEST GOTÓW BY JĄ POŻEGNAĆ NIECH WSKAKUJE NA POKŁAD!!  
Piszcie swoje spostrzeżenia co do stosowania terapii, efekty jakie u siebie obserwujecie!  

Wszystkim którzy są zawzięci i nie godzą się na życie z FS – GRATULACJE! Robicie duży krok w celu polepszenia Waszego życia. 


Terapia do ściągnięcia:
http://rapidshare.com/files/170884778/0.11.pdf

34 komentarze:

Unknown pisze...

Witam, mam problem. W treści terapii brakuje polskich liter jak "ź,ż,ś" Mam pytanie czy to umnie jest jakis problem czy to tak ma być?

Mr Fearless pisze...

Masz cos nie tak z programem... u mnie chodzi OK.

Unknown pisze...

czesc, zaczalem kilka tygodni temu terapie richardsa ktora tlumaczysz. na poczatku chcialem Ci ogromnie podziekowac! te materialy strasznie pomagaja mi w walce z fobia. niestety, Twoje tlumaczenia zostaly usuniete z pewnego forum. mam przez to rozumiec, ze teraz bedziesz zamieszczal materialy na tym blogu? prosze, zrob to dla ludzi takich jak ja! na obecna chwile jestes paradoksalnie osoba, ktora najbardziej mi pomogla w walce z fobia

pozdrawiam serdecznie

Mr Fearless pisze...

Hej, na pewno terapia bedzie tlumaczona dalej na tej stronie. W ciagu 2 tygodni dorzuce nowa wersje z kolejnymi sesjami.:)

Unknown pisze...

Również dziękuje za pracą jaką włożyłeś w tłumaczenie tej terapii. Samo czytanie jej poprawia mi humor ;)

kasia80l pisze...

witam, jutro rozpoczynam terapie, mam tłumaczony przez Ciebie tekst i pliki z nagraniami - chcialam tylko zapytac kiedy uzywac nagran?pozdrawiam i dziekuje za zaangazowanie

sqn pisze...

Czy bedzie ciąg dalszy tłumaczenia terapii? Bardzo proszę.:(Mój angielski jest kulawy, a ja naprawdę juz nie wiem jak żyć z tą fobią:(

Asia pisze...

czy można prosić o przesłanie pliku z tłumaczeniem na mój @? Niestety, nie udaje mi się ściągnąć go z linku

Unknown pisze...

Poprosze o tą terapię na maila alexandrakrakow@gmail.com

Aneta87 pisze...

Bardzo chciałabym rozpocząć te terapie. Ale mam problem z jej ściagnięciem. Czy mogłabym prosić o wysłanie jej na adres: mademoiselle20@wp.pl. z góry dziękuję!

kinia pisze...

Proszę również o przesłanie mi terapii na meila kinia2405@o2.pl
z góry dziękuję i pozdrawiam

arian pisze...

nasza-klasa.pl55@o2.pl
wysłać po polsku ;[[[

witti pisze...

Proszę bardzo o przesłanie mi na mail paolowitti@wp.pl tego tłumaczenia. Dziękuję wszystkim zaangażowanym w ratowanie fobików!

Unknown pisze...

Bardzo bym prosil o przeslanie mi rowniez na maila mozg100@op.pl
Nigdzie nie moge znalezc, materialy pousuwane sa z serwerow.
Dzieki z gory.

milka pisze...

Hej i jak Wam idzie terapia? jakie sukcesy macie? ja zaczynam terapiei powiem ze nie jest latwo bo przychodza chwile zwatpienia. moim gownym problemem sa trzesace sie strasznie rece w niektorych sytuacjach spolecznych i kazda taka sytuacja w trakcie terapii doluje mnie :-(

Unknown pisze...

proszę także o przesłanie terapii na maila:
tabi91@windowslive.com
dzięki wielkie

tom pisze...

Proszę o przesłanie terapii bo error wyskakuje mi przy ściąganiu. Mój meil tom14829@op.pl
z góry bardzo dziękuje

JakubM pisze...

prosze o przesłanie terapii. bardzo mi zależy. Mój adres poniżej

jakub@nxs.pl

Unknown pisze...

Proszę o podesłanie pliku z terapią. Mój e-mail : robertj9876@gmail.com

ewuś pisze...

proszę przesłać na mój adres:ewamirka33@wp.pl

sqn pisze...

Będzie dalsze tłumaczenie? Strasznie prosimy!:)

sqn pisze...

Będzie dalsze tłumaczenie? Strasznie prosimy!:)

sqn pisze...

Będzie dalsze tłumaczenie? Strasznie prosimy!:)

sqn pisze...

Będzie dalsze tłumaczenie? Strasznie prosimy!

Gregory pisze...

prosze o przesłanie terapi na e-mail genio88@wp.pl z góry dziękuje

Unknown pisze...

Proszę o przeslanie terapi na moj link
ewelinka47@gmail.com

Unknown pisze...

Witam link z terapią do ściągniecia nie działa, jak można prosiłbym o przesłanie angielskiej wersjii na tomsku85@gmail.com Z góry wielkie dzięki

Unknown pisze...

Mam prośbę czy mogłbyś mi przesłać mailem polską wersję terapii, mam problem z otworzeniem strony. podaję maila: lukaszbomi@gmial.com

Unknown pisze...

bardzo,bardzo prosze o przeslanie terapi na moj mail agabayar@gmail.com
czekam i z gory bardzo dziekuje:)

ela pisze...

Bardzo proszę o przesłanie polskiej wersji terapii.
Mój adres ela7k@wp.pl
Jeszcze raz dziękuję

Unknown pisze...

Bardzo prosze o przesłanie polskiej wersji terapi na moją skrzynkę:
agnieszkas87@gmail.com

Unknown pisze...

Bardzo mi na tym zależy, prosze o pomoc.Czy potrzebny jest jakiś specjalny program?

dimmu pisze...

Łapcie:
http://suntzu.no-1.pl/fobia/Richards.rar
(ta spolszczona wersja)
dla tych co nie mogą pobrać z rapidshare

Unknown pisze...

Ja również proszę o przesłanie mi polskiej wersji terapi na mój adres agnieszka888@poczta.fm dziekuje